Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under augusti 2009

Av Denise - 29 augusti 2009 21:29

Så är dagen i Brändåsen förbi, en mycket trevlig och lugn(!!) utställning, den hade varit perfekt om min kompanjon varit med!


Steg upp mitt i natten och åkte klockan 05 imorse, jag vill ha gott om tid, när jag inte vet exakt hur jag ska åka, vilket jag aldrig vet, oavsett hur många gånger jag har varit på ett ställe, Kallhäll tex. Jag var framme lagom tills inchecket hade öppnat.


Dagens resultat -

Phatmage - 90p, 1/4 + silver

Bregott - 91p, 1/1, BIS PET 5!

Sahrami - 91p, 1/2, BIS PET 2!

Dizel - 2/2.

Alla fick jättebra kommentarer och ingen fick avdrag på nåt :)


Nu är jag så sjukt trött att jag inte fattar hur jag ens orkade fota pristagarna, men jag tyckte rosetterna var så himla fina! (Magie skulle få vara med på Bregotts foto men hon var för vild för mitt tålamod ikväll och syntes bara i ränder). Bregott försöker fly från sitt pris, det är inte så konstigt eftersom hon inte har fått så många innan och vet inte riktigt vad det är, tillskillnat från Sahrami ;)


Av Denise - 28 augusti 2009 17:58

Idag har det badats marsvin och fixats med allt som fixas skall... Tidigt imorgon bär det av till Brändåsen!

Har ingen koll på vilka som ska dit, jag ska dit själv iaf :( Men, vi ses imorn, om jag nu hittar dit. Jag har uselt lokalsinne och förlitar mig totalt på GPSen, så jag kan likabra åka åt helt fel håll, men det visar sig, om jag inte dyker upp så kanske jag befinner mig Borlänge (har tjuvtittat på kartan).

Av Denise - 16 augusti 2009 13:20

Jag blir så *piiiiiip* galen på bloggagratis ibland!


Hade nyss skrivit ett väldans långt inlägg om gårdagen och så vips försvann det... Här kommer den korta versionen:


Åkte fyra på morgonen.

Trevlig och bra utställning.

Det verkar som att det var många som var nöjda med sina resultat under gårdagen, grattis till er alla! Speciellt till Natalia som gjorde något helt otroligt! :)


Mina resultat -

GP Luneas Sahrami BISdomare 1 - 91p, 1/3, silverkort, BIS PET 2.

GP Luneas Sahrami BISdomare 2 - 90p, 1/2, BIS PET 7.

Phatmage BISdomare 1 - 91p, 2/8.

Phatmage BISdomare 2 - 89p, 1/8, silverkort.


Nu laddar vi inför Brändåsen som är om två veckor, då följer ovanstående med men även Dizel och Bregott i pet.

Av Denise - 14 augusti 2009 19:33

Nu är Magie och Sahrami badade och fixade och jag känner mig för en gångs skull KLAR inför en utställning! Ska bli riktigt roligt med utställning igen, känns som hundra år sedan sist. Samtidigt har det varit skönt med ett litet avbrott och endast kunna koncentrera sig på marsvinen hemma.


Dags att hoppa in i duschen och sedan är/bör det vara dags för sängen, imorgon blir en tidig dag!


Lycka till alla som ska till Järbo imorgon, vi ses! :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards