Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under augusti 2010

Av Denise - 13 augusti 2010 15:44

Så var semestern nästan över. Den har kännts väldigt lång, onödigt lång, kan ärligt säga att jag hade kunnat skippa den här sista veckan och jobbat istället.


Riga var underbart, det gjorde min semester! Även fast det bara var fyra ynka dagar så kändes det som minst två veckor. Det kommer jag att göra om!


Marsvinen mår bra, äter gräs och har det gott. Sahrami blev firad på sin 4års dag förra veckan.

Skickat iväg anmälan till NM har jag även gjort. Det blir Sahrami, Penny, Tara och Amaryllis (om pälsen växt ut efter operationen).


Kvällen till ära ska jag faktiskt träffa Natalia, ska bli underbart! Var hundra år sedan sist! Vi ska göra stan! :D

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards