Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Denise - 30 oktober 2010 22:28

Idag har det varit utställning i Kallhäll! Mycket trevligt men dock väldigt stressigt för mig som hjälpdomare i petten på slutet, antingen var det dom andra som var snabba eller jag som var långsam :)

Jättefina marsvin och många skinnys, tror jag dömde ca 10 skinnys totalt! Föll pladask för en otroligt söt rexkille som jag tilldelade HP för "Dagens nallebjörn", den rasen har aldrig tilltalat mig tidigare men den här herren fick mig på fall! :D


För mina djur gick det bra, Amaryllis 2/5, Penny 5/8 och Sahrami 1/3, silverkort och BIS PET 2!

Har räknat ut hans nuvarande poäng i Årets Marsvin Pet och han har då skrapat ihop 610p (fem bästa resultaten)! (Tycker dock att resultatlistan behöver en uppdatering för jag är så nyfiken på om han fortfarande ligger på första plats, senaste uppdateringen är från juni). Han har placerat sig på 8 av 9 utställningar vi har varit på under 2010, på den utställningen han inte placerade sig på blev han dock klassvinnare med silver!

Inte illa för en herre på över fyra år! :D  

Av Denise - 30 oktober 2010 22:23

Nu när det blir mörkt tidigt på kvällarna blir det väldigt mörkt i burskåpet, speciellt i den understa buren så nu har jag införskaffat belysning åt marsvinen.

Belysningen är fyra stycken batteridrivna ljusslingor med behagligt sken (IKEA 25:-/styck) som är fasthäftade i taket i ena delen på burarna med dosan utanför på sidan så att jag enkelt kan tända och släcka.

Nu ser det riktigt trevligt ut i burarna och jag ser mina juveler   


  

Av Denise - 21 oktober 2010 14:44

    

Mister är ju för himmla gullig :D

Av Denise - 20 oktober 2010 20:21

Humlan har somnat in :(

När jag kom hem från jobbet igår upptäckte jag henne i buren. Fina, snälla, underbara Humlan, du är oerhört saknad! När du var tre blev du sjuk, trodde aldrig att du skulle fylla fyra men det gjorde du och vi firade även din femårsdag. Du var en riktig kämpe!

Tack för allt, det är tomt utan dig! <3

  

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards