Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under november 2010

Av Denise - 21 november 2010 17:09

Idag har jag satt ihop en julgrupp till mamma som fyller år imorgon!   


    



Av Denise - 21 november 2010 17:01

Igår var Sahrami och Amaryllis i Bärndåsen på utställning! Dom hade skött sig utmärkt :)


Det gick jättebra!

Amaryllis fick 90p och blev 1/1 (inget silver för hennes tänder är lite "skeva" pga tidigare näringsbrist).

Sahrami fick 90p och blev 1/1 med silverkort och placerade sig som BIS PET 5!

Det var sista utställningen för våran del i år och nu väntar jag med spänning på att resultatet i årets marsvin ska uppdateras så jag får veta vem som vann ;) (Hoppas på Sahrami :D)


  

  

Av Denise - 18 november 2010 18:20

Har jag visat mitt köksbord förresten? Jag tror inte det!

Köpte det när jag flyttade hemifrån men lessnade ganska snabbt, men det var billigt i inköp och enkelt att förändra med lite färg!


Före -

  


Efter

  

Jag målade om det för ca 1 år sedan, och nu har stolarna andra dynor, runda grå i fårskinnsimitation, mycket fint enligt mig :D

Av Denise - 18 november 2010 17:58

Idag har jag fixat med Amaryllis och Sahrami som ska till Brändåsen på lördag. Jag själv jobbar och har inga semesterdagar kvar så dom åker med bud med Ida som är snäll och visar dom åt mig :)


    

Av Denise - 18 november 2010 11:07

Jag älskar alla årstider, men nu älskar jag julen för att den står näst på tur. Jag har kommit fram till att det jag gillar allra mest är just övergången till en ny årstid, det är då jag pysslar och fixar med nya små inredningsdetaljer.


I veckan tjuvstartade jag med att sätta ihop två julgrupper.


  

  


  


Superenkelt, prova du med! :D

Av Denise - 4 november 2010 21:55

  


Haha jag hittade dom här bilderna på datorn, dom är tagna nån gång i våras, jag vet inte vem som ser lustigast ut, Bregott eller Sahrami? Bregott har somnat på bild 1 och jag antar att hon nyss har vaknat på bild 2.  

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards