Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under februari 2011

Av Denise - 19 februari 2011 14:52

Velade för en tid sedan över om jag skulle anmäla till dagens utställning eller inte. Tog en titt i almanackan och såg att sist jag hade ledig helg var 1-2 oktober, nästan 5 månader sedan. Och därmed nästan fem månader utan att få sova ut utan att bli väckt av klockan.

Skola och jobb och för att inte tala om allt annat som ska hinnas med utöver det går i ett. Så i sista stund beslöt jag mig för att unna mig två dagars ledighet och därmed inte anmäla till Kallhäll. Jag har deltagit på alla utställningar i Norrort under sex år, så det är klart att det kändes konstigt.

Idag sov jag tills jag vaknade av mig själv, inte så fasligt länge men jag slapp klockan, SKÖNT!

Ibland behöver batterierna laddas helt enkelt!


Jag fick ett sms av Minna nyss att hon har en Pet of the year Norrort rosett till Sahrami :D Han fick även en förra helgen då han blev Pet of the year i Mitt :D

Hoppas att det har gått bra för er på dagens utställning, vi ses i Brändåsen :D

Av Denise - 2 februari 2011 17:00

Om någon skulle sakna mig så vill jag bara berätta att jag lever, men det är knappt..


Jag jobbar och pluggar heltid = 200%, det är lite mycket nu med andra ord!   

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards