Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under juli 2011

Av Denise - 14 juli 2011 20:56

  

Här är sovrummet, ni får ha överseende med den jättedåliga kvaliten på bilderna, fotat med min inte allt så bra mobilkamera :) Lägenheten är bara 43kvm, men den känns mycket större än min förra som var 10kvm större :)

Av Denise - 8 juli 2011 22:35

Det är bara köket som jag fått någorlunda ordning på så ni får bara se det i dagsläget. :) Där jag står på bilden är matplatsen.    

Av Denise - 7 juli 2011 15:19

I natt var första natten i nya lägenheten. Jag hade ju inte tänkt sova där först på lördag, det är då jag har släp och kan flytta allt. Dock har jag varit så effektiv så nu är allt flyttat utom soffan, burskåpet och köksbordet :)


Mister flyttade också in igår, han verkar trivas bra i lägenheten. Han älskar att kika i fönstren och dagens höjdpunkt i gamla lägenheten var när brevbäraren kom, nu är det rörelse hela tiden utanför och mycket att titta på :)


Nu är jag hemma hos mamma och har solat lite, ska ner och mata marsvinen också. Imorgon flyttar dom och får bo i transporterna tills burskåpet kommer på lördagen :)


Jag lovar att uppdatering och bilder kommer! Har dock inget internet än, Telia är inte riktigt på min sida kan man säga. Hur kan man låta en kund binda ett avtal på ett år när dom inte ens kan leverera till adressen!? Tur att jag har lilla pappa :D

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards