Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under september 2011

Av Denise - 7 september 2011 22:56

  

  Soffmys med pensionärerna :)


 Gullemunnar  


Tre raringar på rad.    


Mister i fönstret, allt i sin ordning.


Mister nybadad för några dagar, ser ut som en liten baby       

Av Denise - 2 september 2011 22:07

Ja, några såg mig ju i Sorunda, men för er andra (om någon ens går in här längre) vill jag tala om att jag lever... :)


Marsvinen då, dom mår bra. Magie var ju dålig tidigare, som några redan hört. Söndagen efter Sorunda var hon riktigt krasslig, kved och pep högt och det var det jag vaknade av på morgonen :( Urinen var fortfarande blodfärgad... trodde inte det skulle gå vägen... Men, jag är nästan hundra på att hon då kissade ut en sten, för sedan dess har jag inte hört ett knyst, inget blod i buren, inget kiss på magen, och det var ca två veckor sedan nu. Hon gick ju på bactrim och jag fortsatte med kuren några dagar och man märkte att Maggan var sitt vanliga jag igen, vild och envis ;)


Tara rosslar ju lite då och då... hm..


Sahrami har firat sin 5-års dag och snart fyller hans fru Bregott 6 år :D


Ska försöka bli bättre på att uppdatera, om någon fortfarande läser dvs   

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards