Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under december 2009

Av Denise - 20 december 2009 16:29

Nåja, jag tvivlar på att det bara är jag som har råkat ut för snökaoset. Mysigt tycker jag, när jag slipper ge mig ut i min fjäderlätta toyota. Värre än bergochdalbanan idag hem från jobbet kan jag säga!


Men nu är jag ledig måndag + tisdag och har ingen anldening till att ens glänta på ytterdörren om... om det inte vore för att höet är slut! Har visserligen köpt en liten påsåe á 34:- på Ica (RÅN) men den leder redan, en dag senare, mot sitt slut... Vill inte sitta och åka i det här vädret till Sorunda.


Nu väntar jag på Elun, vi ska hyra film och äta gott, och mer snö får det gärna komma! :)

Av Denise - 19 december 2009 22:18

Förra veckan beställde jag hem Oxbow, i sista sekunden då marsvinen endast fått kornkross till "pellets" den senaste veckan eftersom det var slut på lager hos husdjursbutiken. Idag öppnade jag kartongen och i låg en present, en tygpåse med färgglada blommor (kanske nya utställningsväskan?) med ett kort på "God Jul önskar husdjursbutiken".


Att komma hem en lördagkväll efter heldag jobbet och få det där lilla extra är en alldeles speciell känsla!


God Jul husdjursbutiken!

Av Denise - 19 december 2009 11:29

Ibland behöver man lite förändring, jag har målat om mitt köksbord, jag är mycket nöjd!


Före:

  


Efter:

  


Av Denise - 13 december 2009 14:13

Igår var vi på utställning i Badelunda, trevligt som vanligt! Dock är jag riktigt förkyld vilket tar enormt på krafterna :S


Jag är otroligt nöjd med mina resultat! -

Sahrami - 91p, 1/2, silverkort + BIS PET 2!

Bregott - 91p, 1/1, silverkort.

Dizel - 91p, 1/1, silverkort. + 90p och Bästa Klippta 1!


Nu har jag skickat in anmälan till Kista, det blir Sahrami, Tara och Amaryllis i pet x 1 och Dizel i klippt x 2.


Av Denise - 4 december 2009 17:04

 Idag har jag pyntat lite, mycket fint kan man göra med små små medel och ideér-


     


  


  



       

Av Denise - 3 december 2009 00:00

Jag önskar mig en katt i julklapp.


Här är Julia, hon brukar komma och hälsa på här. Hon heter antagligen inte Julia men vi kallar henne så. Undrar om hon har något hem..?   

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards