Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Denise - 25 maj 2008 18:15

Igår spenderades dagen i Kungsgården på ännu en trevlig utställning anordnad av Mitt.

Sahrami gick det bäst för, han fick silver och kom till petfinalen. Resten av gänget gick det absolut inte dåligt för men konkurransen var stenhård! Inte blev det något silverkort för Aaron och Humlan heller.

Dizel ställdes i klippt och blev bästa klippta långhår 3, allting var bra förutom släpet som skulle vara längre.


Jag har börjat fundera på SM och ska ta med Sahrami, Dizel och Humlan. Kanske får Ivalde följa med också om inte han och Sahrami hamnar i samma klass. Kan vara skönt att ta med ett litet gäng :)


Jag kom hem vid 20 tiden och hade svårt att bestämma mig om jag skulle gå ut eller inte. Efter mycket velande cyklade jag ner till hamnen och träffade några vänner. Sångtävlingen tittade jag på i en husbåt, haha, straxt innan min cykel cyklades ner i vattnet (det var INTE jag), jag fiskade däremot upp den och idag såg jag att den var full av sjögräs :P

Jag kom hem kl 4 i natt och somnade på soffan där jag blev väckt vid 10 imorse. Helt otroligt att jag orkade vara på G hela dagen (och natten).

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards