Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Denise - 3 juni 2008 13:02

Inget internet ännu... men det borde komma i veckan.

Jag har dragit på mig en dunderförkylning, vilket inte är ett dugg roligt i den här värmen.

Är ledig idag och befinner mig hemma hos mamma där jag tänkte spendera ett par timmar i hängmattan. Men just nu har jag en paus eftersom det blev olidligt att ligga där ute.

Tänkte beställa lite gardiner och prylar på Jotex, tills jag tittade på mitt konto, 390:- Ooops! Inte bra! Visserligen hade jag räkningar på 16.500:-, så det är ett under att jag ligger plus på kontot ändå...


Snart ska jag skicka iväg anmälan till SM och är lite kluven på om jag ska gå på middagen eller inte, jag är en fattiglapp :P haha

Har iaf anmält ett femte marsvin, Bregott :) Så det blir Dizel, Humlan, Bregott, Ivalde och Sahrami som får följa med :)


Imorgon är det den STORA DAGEN på jobbet och jag börjar bli rätt så nervös. Speciellt eftersom jag inte känner mig riktigt hundra med allt snor i huvudet :P Det kommer iaf att bli en mycket intressant, tuff, lång, spännande, krävande och ROLIG dag!


Moooot hängmattan!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards