Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Denise - 6 juni 2009 21:26

Upp klockan fem i morse, gav mig iväg klockan sex för att hämta upp B och M och sedan moooot Valbo, vi var framme straxt efter nio. Det var en trevlig dag som flöt på bra, vips så var klockan fem och dags för den långa resan hem som jag inte såg fram emot, ögonen gick i kors :S


Jag är jättenöjd med mina resultat och bedömningar även fast det blev lite tråkigheter. Jag är djupt besvärad över Taras öga, detta skönhetsfel ger henne avdrag, vilket är helt rätt såklart, men det är så tyyypiskt när hon är så himla fin annars. Känns så tråkigt att inte ställa henne mer, ska fundera på det...

Dizel var klibbig i örat, bara en irritation eftersom det blir så tätt av hans päls. Jag ska låna mammas trimmer och raka honom så han blir kortklippt den här sommaren :)


Magie skötte sig utmärkt och fick stå med i stora finalen, där stod hon med nosen i vädret och flirtade med Beatrice bredvid :P


Sahrami fick lysande poäng och blev därmed BIS PET 2, efter "Hinkvinnar Ginny", inte dåligt ;)


Nu är jag dödstrött och ska ge Humlan baytril och hoppa i säng! Godnatt och tack för en trevlig dag!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards