Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Denise - 11 mars 2010 12:23

Gick upp tidigt dag för att sätta mig i väntrummet på sjukhuset, var där igår också men fick inte komma in då. Min rygg är inte bra pga en skada som skedde för en vecka sen, det liksom ilar något fruktansvärt ner i benet och skinkan och benet är liksom svagt. Jag hade tydligen fått nån inre blödning av nåt slag och nåt tryck på ischasnerven. Kommer att gå över om några veckor. Går egentligen inte till sjukhus i första taget men ibland är det viktigt med ett papper på att man faktiskt har varit där, om det blir något värre med det.


Idag är jag ledig och ska straxt börja fixa med marsvinen. Det blir bara Amaryllis och Sahrami som följer med.

Tara går på Bactrim igen och Dizel är faktiskt 5 år och 2 månader, så han ska få en lugn hemmakväll :P


Igår fick Amaryllis dock ett litet sår, som ett pytte skärsår på näsborren, antagligen skurit sig på hö eller liknande. Hoppas det hinner läka, men hon får följa med iaf. Och det lilla såret verkligen lyser på hennes vit/rosa underbart söta nos! Typiskt :/

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards