Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Denise - 5 juli 2010 22:35

Imorgonbitti bär det av till Sigtuna. Jag är lika nervös som vanligt när mina älskade ska dit. Har även bokat in Bregott, upptäckte att hon har som en mjölkdroppe i vardera öga, kniper med ögonen ibland och är skorvig runt om. Det rinner liksom inte men det är torkat rinn. Efter några dagar på ögongel är det ena ögat fint, men de andra har fortfarande torkat skorv.

Sen är hon så fasligt smal och har väl varit i ca 5 månader. Men hon börjar ju bli gammal och har aldrig varit särskilt stor. Men pigg som attans men sover även väldigt djupt ibland. Därför har jag låtit henne vara, hon verkar bara gammal helt enkelt.


Håll tummarna för mina fina imorgon!



     

Humlan har knåpat ihop en liten present till M för hennes kunskap och engagemang för alla smådjur.

Har tänkt länge att jag ska skicka ett kort, men eftersom jag tänker så knasigt så tänker jag att "direkt när jag har skickat så kommer Humlan bli dålig igen...", därför har det dragit ut på tiden, nu chansar jag ;)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards