Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Denise - 30 maj 2011 22:20

Jag rekommenderar er inte att byta bank och flytta samtidigt, det rör till det ordentligt! Har gått och blundat för röran ett tag nu, vilket inte alls är likt mig. Men nu har jag tagit tag i majoriteten av bolagen som ska ha pengar och vetskap om flytt, har bara elbolaget kvar och dom ringer jag imorgon.


En månad kvar till flytt! Åh vad jag längtar! Kommer bli så bra!


Akvariet som jag har haft på annons ett tag är nu sålt. Levererade det till Nynäshamns kommunhus idag, kul! :D Har bara det lilla kvar nu, men det är inte så jobbigt att flytta så det är inte hela världen om det inte blir sålt innan flytten.

Det är fö ett åttakantigt på ca 40liter, om någon här är intresserad :) Kan levereras till Sorunda i aug.

Det lilla är tömt på fisk, dom fick flytta till ett gruppboende där dom fick nya fiskvänner, ett stort akvarium och god omvårdnad med ansvariga skötare :) Har aldrig omplacerat ett djur förut, och det kändes jobbigt att göra sig av med de små, även fast jag vet att dom får det bra. Skulle aldrig kunna sälja ett marsvin eller katt!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards