Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Denise - 15 mars 2012 22:01

  


En tygtavla pryder min ena sovrumsvägg. Det här tyget är från IKEA och kan lätt bytas ut om jag skulle vilja, finns det något enklare och billigare sätt att förändra ett helt rum?


        

Jag väntar på ett tyg jag vann på Tradera igår, håll till godo så ska jag steg för steg visa er hur du enkelt får upp tyg på väggarna.


    

Av Denise - 15 mars 2012 11:19


     


Såhär ser det ut just nu i mitt köksfönster, bara solen som fattas, men bilderna är tagna sent igår kväll, min inte så bra kamera fungerar bäst då...


Tupanerna får pryda en vacker kanna i zink, och varför nöja sig med tulpaner. Jag tycker att de annars så vackra blommorna får sig ett ordentligt lyft av att blandas med lite blåbärs och lingonris.

Kannan, glasägget och kortet i murgrönan är från Åsa och årstiderna i Nynäshamn, kortet i tulpanerna är från Bohemia i Nynäshamn, koppen med fjärilar och kronan i murgrönan är från Ica Kvantum i Nynäshamn. Griffeltavlan är ett fynd från loppis med text som en god och saknad vän har skrivit till mig.

(Klicka på bilderna för att göra dom större)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards