Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 15 april 2007

Av Denise - 15 april 2007 17:31

Idag har marsvinen varit ute en liten stund i uteburarna och fått smaka på vårgräset. Jättemysigt tyckte dom!

I en av burarna, hos Humlan och Dizel ställde jag ner tältet som jag köpte i vintras, med tillhörnade tältpinnar. När marsvinen sedan hade gått inomhus gick min hund, Oliver, fram till tältet och skulle kolla om det fanns något marsvin däri. Dock fastnade tältet runt huvudet på honom och han gick omkring med det på sig, det såg skoj ut!
Hela dagen har varit härlig, vi har hållt på och pysslat på tomten, klippt buskar och träd, hämtat staket och planterat lökar och blommor.

Jag har även legat och solat lite, och bländat omgivningen med mitt bleka skinn, haha :)


Nu håller vi på att grilla och det är verkligen sommar idag!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards