Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 26 april 2007

Av Denise - 26 april 2007 11:21

Snart har Ivaldes hormoner försvunnit och jag ska försöka att sätta ihop honom med Braveheart inom kort, det skulle ju vara den absolut bästa lösningen. En sak är iaf säker, Ivalde har förändrats, positivt! Han får då och då hälsa på de andra grisarna genom gallret och tidigare när han gjorde det så blev han helt tokig. Hackade tänder och bet hej vilt!

Nu nosar han försiktigt och kuttrar :) Sötnos!

Plan B är att prova med Humlan och Dizel, och plan C är att skaffa honom en egen tjej.


Nu sitter alla grisar och mumsar morötter med blast. Jag vet inte vad det heter, men ibland har morötterna en grön toffs på sig, vilket marsvinen uppskattar :)


Och Rättvik blir av! :D Ska bli jättekul och jag har anmält Humlan och Sahrami, hoppas att Sahrami får sitt tredje silver :)


Nu ska jag kila till köket och öppna mina Traderavinster :) Jag är en Traderamissbrukare ;)


Hej då, ha det fint i solen!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards