Det är detaljerna som gör det.

Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Idag

Av Denise - 11 juni 2008 18:27

En riktigt effektiv dag har det varit idag. Jobbade endast till 12 idag, skönt med en kortisdag :) Blev kallad till chefen där både fast anställning och en rejäl(!!) lönehöjning väntade (Hurra!! Mycket bra början på dagen).


Efter jobbet åkte jag till Granngården i spöregnet för att köpa hö och spån.

Väl hemma började jag baka äppelpaj, färga håret, stryka gardiner, tvätta och byta elbolag, samtidigt (eller ja nästan)! Men det gick fin fint!

Efter det bjöd jag hem mamma och Oliver (hund) på  fika.


Nu är det bara några få saker kvar på "att göra"-listan. 


Här nedan ser ni bilder på lyan (som äntligen börja likna något). Välkomna!

 
 
Natalia

Natalia

11 juni 2008 20:45

Åh jag blir nästan tårögd över hur fint du har det, ser ju ut som du bor i en villa ju, värsta fina balkongen m.m ja allt är fint hos dig! När har du semester i sommar? om vi har det samtidigt kan jag ju komma förbi ngn dag :-)

GRATTIS till löneöket och den fasta tjänsten, det är du värd! Hur länge jobbade du som vik där?

Har du anmält till SM?

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

11 juni 2008 21:38

Hallu!

Aha okej, jag har vecka 27-29. Men vi hittar säkert ngn dag eller helg som ska funka! behöver du ngt till hemmet? eller gillar ngn sorts krukväxt/blomma?

Jag är så dåligt på regler å sånt men får man inte ha vik högst 6 mån innan de måste anställa en? hur som helst är det iaf kanonbra, självklart är du värd det!

Bra där, hur många anmälde du? Hur blir det nu då ska du gå på middagen?

http://hellopigg.bloggagratis.se

 
Ullis

Ullis

11 juni 2008 22:54

Grattis till anställningen!!

http://vanerlands.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

12 juni 2008 23:05

Vad bra :D

Oj, 3 år är ju aslänge! Då var det verkligen kanonbra att du fick fast efter så "kort" tid!

Vad ska du göra ist då, följa med på kent kanske? ;)

Ja det var jättetråkigt :( Honan som jag ska hämta på SM kommer från Sågstugan's (www.sagstugan.se) klicka på till salu så ser du damen ifråga.

Hur går det med letandet efter greyhona? Du kanske hittar ngt på SM?

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 13 juni 2012 22:37

Idag har det firats födelsedag på Torggatan, Mister blev nämligen 2 år idag, tänk att han för 2 år sedan bara var en vit liten korv.    Mister älskar tonfisk, kanske mest av allt i livet. Han får det varje kväll även fast han tigger redan från ef...

Av Denise - 31 maj 2012 13:26

 Dagen var kommen, dags för vårruset 5km, stämningen var på topp! Men var lite  orolig då jag inte hunnit träna så mycket som jag önskat innan. Men jag sprang i mål på 29,24, såååå nöjd! Höll ett jämnt tempo hela rundan och det kändes grymt! Nu sik...

Av Denise - 29 maj 2012 19:45


     I fredags skrev jag mitt sista prov i palliativ vård och lämnade in mina sista inlämningar i rehabilitering och habilitering och palliativ vård. Så om allting går enligt planen, dvs att jag inte missat något helt i någon inlämning eller...

Av Denise - 24 maj 2012 22:14


Jag fullkomligt älskar den här lilla hörnan på min balkong.   ...

Av Denise - 23 maj 2012 18:46


   Titta en sån fin bild min vän Beatrice har gjort, den dagen var jag, Mister och hennes hund Håkan och fixade med Beas trädgård. ...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards