Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 28 april 2008

Av Denise - 28 april 2008 16:03

Efter mycket velande så har jag nu bestämt mig för vilka grisar som ska få följa med till Valbo. Jag tänkte efter lite och insåg vilket jobb det är att ta med alla :P Sahrami, Dizel, Humlan, Aaron och Braveheart blev det tillslut.

Jag har ju sagt hundra gånger att Braveheart har gått i pension, men han är ju så fin, för fin för att stanna hemma ;) Aaron har ju dessutom stor chans för sitt sista silver OM han blir dömd av rätt domare ;)

Det resterande gänget är ju självskrivna så det blir Ivalde och Bregott som får stanna hemma denna gång.


Är hemma hos mamma nu för att räkna ut åldrarna i månader, har även plockat en påse gräs och maskrosblad till marsvinen.


Ska även sno med mig lite blomlådor så att jag kan plantera blommor på balkongen. Ikväll ska jag göra ett nytt försök till att laga fiskpanetter ;)


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards