Det är detaljerna som gör det.

Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Marsvin på golvet

Av Denise - 10 juni 2009 12:34

Igår fick jag min leverans från Husdjursbutiken, enkelt och smidigt! Beställde en säck foder eftersom min stora säck börjar nå slutet och även en gallerhage följde med eftersom jag vill ha en till att sätta ihop med min andra.

Igår provade marsvinen den nya hagen och alla var mycket nöjda och många glädjeskutt blev det.

Magie undrar om hon får plats. Det syns ju inte på bilden, men hon pussade Ivalde flera gånger på munnen just då. Ivalde var lagom road.



Egentligen skulle jag ha jobbat idag men icke, för idag ska jag springa Blodomloppet på Djurgården med mina kollegor, sen ska vi till Gröna Lund och och kolla på E.M.D, haha, det kan inte bli annat än roligt. Så, lilla sol, kom fram nu! :D

 
 
Karin F

Karin F

10 juni 2009 14:55

Fint! Själv har jag beställt en rasthage T-run av största storleken, Eva ska ta med den till Dingle så slipper vi frakten också.

http://myosotis.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

10 juni 2009 20:45

Men åh jag vill också se EMD, är barnsligt förtjust i dem även om jag egentligen inte gillar sådan pop, men danny och grabbarna är ju bara så bra! Du, den där sängen marsvinen ör i, är det en kattsäng? vart har du köpt den?

Säg till om du vill ha 22 kg säck igen, är iof osäker på priset nu eftersom de har bytt leverantör men jag tror det är samma eller tom billigare. Isf ordnar jag en till dig!

Och snälla, håll en tumme eller två för Viva...

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

11 juni 2009 19:09

Men va eru du säger, dissa du EMD? MÄH! Hur va Insane då? den verkar helt galen!

Måste ta och besöka den där Grizzly nästa gång jag är i Sthlm, har de ngn hemsida?

Så trevligt, ska höra mig för vad de kostar nu så hör jag av mig ang dem. Du vill väl ha för vuxna? Kram vännen!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

12 juni 2009 15:38

Önskar dig en underbar fredag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

12 juni 2009 23:24

Nej säg inte att olyckan hände när du åkte Extreme... Stackars! Jadu skötselråden va inge att hurra över, mest sånt som de skriver för att kunna sälja massa onödigt skit (ursäkta språket men jag blir så förbannad)! Men jag ska iaf ta en sväng förbi, älskar att kolla in nya ställen. Har du varit på CRT ZOO i Haninge alt Högdalen? Där har de en del bra grejer, bla oxbows prylar och massa trevliga trägrejer, hus och dyl.

ÅH! ta kort, jag vill se!!! fan va orättvist,vill också ha! KRAM!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

17 juni 2009 20:44

aa om inte namnet redan var paxat hade det nog blivit Bibbi, så bra namn, men jag får oturskänslor av att använda samma namn 2 ggr.

Än en gång, tack så JÄTTEMYCKET för presenterna!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

17 juni 2009 23:09

Haha nej vad hemskt, är det samma ras och allt? Kalle den goda kallen den onda... Det finns ju en del knäppisar som gör sådär, ibland när man skriver in djur i folks journaler så kan man se fido 1, fido 2, fido 3 etc... Galet!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 13 juni 2012 22:37

Idag har det firats födelsedag på Torggatan, Mister blev nämligen 2 år idag, tänk att han för 2 år sedan bara var en vit liten korv.    Mister älskar tonfisk, kanske mest av allt i livet. Han får det varje kväll även fast han tigger redan från ef...

Av Denise - 31 maj 2012 13:26

 Dagen var kommen, dags för vårruset 5km, stämningen var på topp! Men var lite  orolig då jag inte hunnit träna så mycket som jag önskat innan. Men jag sprang i mål på 29,24, såååå nöjd! Höll ett jämnt tempo hela rundan och det kändes grymt! Nu sik...

Av Denise - 29 maj 2012 19:45


     I fredags skrev jag mitt sista prov i palliativ vård och lämnade in mina sista inlämningar i rehabilitering och habilitering och palliativ vård. Så om allting går enligt planen, dvs att jag inte missat något helt i någon inlämning eller...

Av Denise - 24 maj 2012 22:14


Jag fullkomligt älskar den här lilla hörnan på min balkong.   ...

Av Denise - 23 maj 2012 18:46


   Titta en sån fin bild min vän Beatrice har gjort, den dagen var jag, Mister och hennes hund Håkan och fixade med Beas trädgård. ...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards