Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under februari 2010

Av Denise - 15 februari 2010 11:48

Nu på lördag är det dags för KM i Kallhäll. Jag har bara anmält Tara och Sahrami. Tara har dock blivit riktigt tjock! Hon bor ju med Dizel och Humlan som jag daltar med, och Tara har verkligen tagit sin del av kakan. Funderar på om jag ska lämna henne hemma men det är ju tråkigt att bara ha med en :/ Nåja, hon får nog följa med, ibland får man skämmas :P

Av Denise - 10 februari 2010 20:50

På Kistamässan fick jag information om Svenska Blå Stjärnan i deras monter och anmälde mig efter mycket om och men till kurs 1, "risk och säkerhetsutbildning" i Västerås i två dagar. Jag pratade med min chef om det om det är möjligt att få tjänstledigt i juni när det då är en fortsättningskurs i nio dagar.

Det var mycket modigt av mig att anmäla mig till kurs 1, då det inte är likt mig på något sätt att ta chanser. För andra är det kanske ingen big deal men jag brukar nöja mig att det är som det är och aldrig sträcka mig utanför ramarna. Bara trava på i samma vardag som alltid, det är tryggast så.


Idag fick jag iaf brev därifrån, att jag inte kom med :( Jag står visserligen på reservplats men det känns tråkigt när man har laddat så mycket för ingenting...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards