Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Denise - 12 mars 2011 15:15

Igår kväll kom jag hem från Marocko. En resa som bjöd på sol, bad, shopping men även väldigt mycket elände för både människor och djur.

Jag är glad att jag fick födas i sverige och få bli gammal här.


Idag har jag hämtat Mister hos min pappa som varit kattvakt, Mister hade skött sig bra :D Marsvinen har som sagt var mamma vaktat och dom mår också bra, förutom Ivalde.

Straxt innan jag åkte upptäckte jag att hans ena undertand var väldigt tjock, de är även mycket långa men han åt som han skulle och hade bra vikt. När jag kom hem såg jag att han inte kunde äta, han vill äta och kämpade med en paprikaskiva länge men kunde inte få i sig den. Så nu har jag börjat stödmata och får ringa Marianne på måndag. Han har gått ner i vikt och jag tror att det är tanden/tänderna som ställer till det eftersom han har apritet, så förhoppningsvis är det bara att klippa till dom. Han slet åt sig sprutan och åt critical care själv så det är ju ett gott tecken :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards