Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Denise - 29 mars 2011 12:02

I går när jag gick och la mig satt Bregott med ansiktet i hökrukan med Maggan bakom sig. Hörde höga tjut då och då och när jag vaknade satt hon på samma sätt, med Maggan bakom sig. När jag skulle ta upp Bregott blev hon jätterädd och det tog ett tag innan hon förstod att det var jag. Någon av de andra tjejerna har ryckt bort päls på Bregotts rumpa, stackars lilla!

Så Amaryllis och Maggan fick flytta ut och Dizel in, det gick betydligt bättre. Även fast det inte har varit något bråk mellan tjejerna så tycker jag att det är dumt att utsätta Bregott för den stressen och vara så rädd, hon kan ju inte riktigt hävda sig.

Maggan är ju Bregotts barnbarn, men ändå så kaxig ;)

Av Denise - 29 mars 2011 00:03

Nu har Bregott flyttat in hos tjejerna, eller egentligen är det tvärt om, dom har flyttat in till Bregott. Det gick bra och dom nosade på varandra men när de hade bott ihop i ca 1h hörde jag hur Bregott pep jättehögt. Hittar henne ihoptryckt bakom krukan i buren och hon såg jätterädd ut, stackars Bregott, dock verkar ingen ha gjort något mot henne, bara skrämt kanske. Maggan och Amaryllis, ge Bregott lugn och ro, hon är en äldre dam förstår ni :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards