Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Denise - 3 december 2008 20:51

Imorse vaknade jag kl 9.00 av klockan och kände mig frisk och kry så jag åkte till jobbet idag, dock hade jag bara möte så det blev bara två timmar (med tårta, eftersom företaget firar 20 år idag!). Innan åkte jag till Granngården och köpte spån och kände på vägen dit att jag var riktigt virrig och ofokuserad. Under dagen har förkylningen sakta kommit tillbaka på nåt vis... hm... Jag blir så knäpp och trög när jag är förkyld, haha :P

Och jag har aldrig nyst såhär mycket under en förkylning. Igår natt nös jag miljarder gånger på raken tills min näsa hakade upp sig och fortsatte nysa utan att jag nös, typ.


Imorgon är jag ledig och ska in till Farsta eller haninge med Elin för att köpa stövlar. Det får ske i ett långsamt tempo om jag mår likadant imorgon.


I natt drömde jag något hemskt om Bregott. Jag hittade henne i buren helt blodig runt tassarna och hela baken. Det var typ blodblandat slem av något slag. :( Varför drömmer man så konstigt ibland? Tur att det inte var på riktigt!



Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards