Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Denise - 17 februari 2008 20:11

Ledig helg har det varit här!

Började lördagmorgonen med att bli ivägsläpad av min elev på jobbet till Friskis och Svettis. Jag gick i snön, länge länge för att få steg, tränade ett pass, och nästintill kröp hem igen. Jag har alltid hört att man blir pigg av att träna, men jag var död hela eftermiddagen och var tvungen att sova middag. Det kan ju iof bero på att jag gick upp fasligt tidigt utan någon direkt sömn.

På kvällen blev det utgång, vilket resluterade i ett antal missförstånd från vakter och dylikt i stil med "Det är absolut förbjudet att ha sex på toaletten!" Haha va!? Det var en helt okej kväll men höjdpunkten var ändå när jag fick hela kön till korvkiosken att beställa sill (dom hade ju såklart ingen sill, men det var ju såååå roligt).

Idag har jag ätit massor, tittat på Sex and the city och inte gjort något som helst vettigt.

Nästa på shemat är Wallander och chips.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards