Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Denise - 27 februari 2008 22:13

"Det här ska jag skriva om i min blogg", tänker jag dagligen. Men sen när jag väl sitter här så har jag glömt bort det, eller insett att det helt saknar betydelse.


Efter jobbet åkte jag och hämtade paket från Ellos och HM, två lampor som jag ska ha i hallen och lite kläder... Jag hämtade även ut mina biljetter till Örebro och har faktiskt lyckats klura ut både när jag ska dit och hem, det börjar ljusna. För er som inte vet så saknar jag helt och hållet lokalsinne, även i min egen stad, och som ni kanske förstår uppstår då en hel del problem. Men, det ska nog gå bra, om inte annat så skulle det vara tufft att hamna i typ Sundsvall (som jag inte kan peka ut på kartan, eftersom jag även saknar kunskaper i geografi).

Vad ska jag göra där då? Jo jag ska hälsa på min goda vän Elun som flyttade dit för att plugga i septemeber. Jag har höga förväntningar på just stan Kopparberg City, för höga påstår Elun. Jag väljer dock att säga Örebro eftersom det är ett namn på en stad jag åtminstone har hört förr.


Annars idag har det varit klippa klor och väga marsvins-dag.


Nu är det dags för Sex and the city och Humlangos :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards