Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Denise - 19 februari 2008 10:44

Nu har jag fått iväg anmälan och betalningen till utställningen i Kallhäll, jag som aldrig brukar vara ute i sista minuten, mycket att tänka på helt enkelt.

Jag funderar, och har gjort länge att utbilda mig och liksom "göra någonting av livet", för även fast jag trivs på mitt jobb så är det en mardröm att bli kvar där, för all framtid. Det jag funderar på låter jag dock vara osagt.

Med stegräknartävlingen går det väl sådär, visserligen ligger jag bland de första, men jag ska ju vinna ;)

Tiden bara går, och jag flyttar om lite drygt en månad, omg EN MÅNAD! :S

Jag har nästan bestämt väggfärg iaf, det största problemet borsett från soffa :P


Nu är det promenaddags :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards