Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Denise - 7 oktober 2009 15:35

Förra veckan "öppnade" Fredrik min bil för att det var något som skramlade, vi hittade inte vad det var men av "misstag" såg han att kamremen behövde bytas ganska snart. Jag kunde köra med bilen men det var bra om jag inte åkte i onödan. Jag var väldigt lydig och åkte kommunalt till jobbet efter det, men idag tog jag bilen eftersom jag skulle till stallet och Granngården efter mötet på jobbet.

När jag nästan var framme på jobbet sa bilen tack och adjö! Sådär ja! Nu har jag ingen bil längre, kamrem ska vara dyyyyrt har jag hört! Våran snälla vaktmästare på jobbet hjälpte mig att bogsera bilen till en kollega som bor i närheten.

Nu ska jag cykla ner på apoteket, morr! Jag har verkligen!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards