Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Denise - 13 oktober 2009 22:25

Önskar köpa en mindre marsvinsbur att ha som sjukbur. Ca mått 70x50. Har du en att sälja för en liten peng? Maila nova_86@hotmail.com eller skriv här :)

Av Denise - 13 oktober 2009 13:26

Då köpte jag ny bil, min fiat, som fortfarande står hos Suss med trasig kamrem. Den ska till skroten nu i veckan, ska bara lösa det praktiska först.

Jag har köpt en ny bil, det var visserligen i fredags, men nästan exakt två år senare alltså. En Toyota Corolla blev det, den är jättefin och jag tycker mycket om den!


Igår började Tara på sin bactrimkur, hennes mage är dock inte okej ännu! Hon äter väldigt bra nu men så fort hon får grönsaker (i små mängder) blir avföringen lös, den är inte lika lös som förra veckan då det till och med kom blod men den är inte fast. Jag får väl köpa c-vitamintillskott och endast ge henne hö eller vet ni några grönsaker som är mer skonsamma mot magen? Jag hade helst sett att hennes mage hade blivit helt återställd innan jag började med bactrimen, men det var tvunget att göras idag så att hon har gått på den i 14 dagar innan återbesöket.


Humlan mår bra, hon tar sina tabletter sååååå snällt och magen fungerar bra! *peppar peppar!* Ibörjan av behandligen lät hon väldigt mycket när hon andades men nu är lätet helt borta och jag tycker även att hon andas mindre stötigt. Bara hoppas att tabletterna tar bort det hon har i lungorna en gång för alla!


Ska lägga anmälan till Kallhäll på lådan idag också, är jag den enda som skickar brev med mina anmälningar? Haha!

Det blir Sahrami, Bregott och Magie i pet! Och i sista stund la jag även till Dizel i klippt!


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards