Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Denise - 28 oktober 2009 12:09

Upptäckte en liten "plopp" på Taras mage igår. I vanliga fall skulle jag inte bli ett dugg orolig, men nu är det ju Tara det handlar om. Jämförde noga med Sahrami som har en liten navel som sticker ut, och det känns precis lika och på Tara sitter den där naveln är liksom...

Antagligen är det bara naveln, men varför har jag inte upptäckt den tidigare? (eller så har jag det utan att tänka på det). Jag får hålla koll på den helt enkelt. Men det värsta är att hennes försäkring inte täcker mer, hon är uppe i 10.000:- nu :(


Tara är pigg som en lärka och är nu ute på golvet och skuttar. Annars får hon bo i transportlådan (eftersom hon har börjat äta handdukar i ren protest). Även fast såret är så litet och sitter på ryggen så vågar jag inte släppa in henne till de andra än eftersom Magie kan klänga lite för mycket på de andra ibland. Efter Kallhäll flyttar Tara in till Humlan och Dizel. Hon har ju växt upp med dom och jag kan tycka att det blir lite för stökigt mellan Tara, Ivalde och Magie när dom är tre, inget bråk eller så men Ivalde blir blyg och Magie styr... Ja ni vet... När Tara är ute ur buren är det frid och fröjd i den buren. 

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards