Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Denise - 16 november 2009 08:03

Nu låter hon igen... Har inte varit speciellt orolig sedan kuren på ronaxan avslutades men har lyssnat på henne då och då. II fredags kände jag på mig något, man känner ju sina djur bäst och känner väl på sig omedvetet om något är på tok. I lördags eftermiddag började hon låta igen och var dessutom något dålig i magen. I morse när jag tittade till marsvin var hon värre i magen och är nere på 860g. Hennes allmäntillstånd är i vanlig ordning helt opåverkat.


Har ringt till Ms klinik och ska bli uppringd. Men nu finns det inte mer att göra för fina, underbara Humlan. :´(


Humlan säng  


Har nu pratat med M och vi beslöt oss för en långkur på ronaxan, men först ska jag försöka få ordning på Humlans mage. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, hade Humlan varit dålig så hade hon fått flyga till himmelen, men hon är helt enkelt för pigg och M håller med. Men det är klart att man tvivlar på om man gör rätt ibland, man får inte vara egoistisk när man har djur och jag har tidigare grämt mig över att ha väntat för länge.

Så nu är jag på jakt efter "Fibreplex", vilket verkar vara omöjligt att få tag på, och inte är det många veterinärer med öppetider som svarar heller :/

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards