Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Denise - 25 november 2009 11:50

Igår kväll la jag äntligen upp en annons på min gamla fiat. Jag har dragit mig för det ett bra tag nu, ingen kommer att köpa den osv är det enda jag har tänkt.

Annonsen kom upp och det dröjde inte mer än en minut innan det började ringa, det ringde och det ringde... HELA TIDEN! Det ringde säkert 15 pers som ville titta på den. Var tvungen att läsa om annonsen för att se om vi verkligen fått med att kamremen är trasig, jo då allt var korrekt.


En kille var mycket intresserad och vi fick order om att ta bort annonsen eftersom han absolut skulle ha den. Vi valde dock att ha kvar annonsen eftersom man aldrig vet. Men det dröjde inte länge innan vi fick lov att ta bort den eftersom ringandet aldrig upphörde!


Killen som ville ha den skulle iaf köpa den idag, tills vi insåg att jag min klant har slarvat bort regbeviset :( Har letat överallt! Nåja, vi får ett nytt om några dagar och jag hoppas att han kan vänta tills då. Om inte så har vi en hel lista på kö som vi kan ring :)


Trodde aldrig att jag skulle bli av med fanskapet ;) Helt otroligt!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards