Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Denise - 27 juli 2009 17:49

S E M E S T E R !


Nu har även jag fått gå på semester, egentligen började den redan i fredags men eftersom det var min lediga helg så är den riktiga dagen idag! Så jag har längtat!


Jag trodde att jag skulle få börja min semester med att åka med Humlan till vet, hon började "låta" igen på kvällen efter mitt förra inlägg (typiskt, där jag skrev att hon inte lät) och i fredags tänkte jag att om hon inte slutat på måndag så åker jag med henne, men samma kväll som jag tänkte den tanken slutade hon och har inte låtit sedan dess. Hennes allmäntilsstånd är som vanligt (bra!) och hennes vikt ligger nu stadigt på straxt över 1,1 kg, skööönt!


Jag har haft en härlig start på semestern. I lördags var jag och min kompis Elun i farsta och shoppade, hittade massor och det mesta var dessutom på rea! :D

På kvällen var jag och Fredrik bjuda på middag hemma hos min pappas flickvän, efteråt gick vi ut och kollade på "inför Lövstock". Lövstock startades i Nynäshamn typ på 80-talet (?), en musikfestival där flera olika band spelade och drog massor av folk. Min pappa spelade där på den tiden och nu ca 15 år senare när det är dags för Lövstock att göra comeback ska han såklart vara med igen. Det vi kollade på var bla. en massa filmklipp från alla band och allt folk med fula kläder och roliga frisyrer. Det var roligt att se och pappa var med ett flertal gånger bla. när han var 16 år.

Så på lördag blir det alltså Lövstock!


Annars har jag passat på att bada och sola i helgen. Idag åkte jag och Fredrik till en liten enskild sandstrand och åt jordgubbar och läste böcker tills molnen kom. Imorgon ska vi till skansen (jippi marsvin!) och se på djur och allsång :D Härliga semester! 

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards