Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Denise - 25 april 2011 18:48

Kan meddela att Taras knöl inte är en tumör, puh!

Kloklippardag idag, passade på att känna på knölen och ut kom vit, fast gegga, massor(!!!), i en tunn spial. Har hållt på att tömma den hur länge som helst och än är den inte tom. Jag höll på att kräkas trots att det inte luktade någonting.

Har inte tömt något sådant på marsvin tidigare, förutom Sahramis "minifinne" som han har på pungen (av alla ställen :P), som jag får klämma lite då och då, den har nog varit där i över ett år om inte mer, och mängden är inte i närheten som ur Taras, som säkert innehöll närmre en msk.


Nu är den som en tom påse på ryggen på henne som ska få vila lite innan jag tömmer den helt, om jag lyckas :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards