Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 30 april 2011

Hej

Av Denise - 30 april 2011 20:26

Livet är lite upp och ner just nu, på många plan, inte för att jag vet vad som är uppe och nere för den delen dock men men... Det är väl en känslomässig fas antar jag, där en massa beslut ska fattas om olika saker, men när allt är över är jag nästan 100 på att det kommer göra gott.


Marsvinen har haft premiär på balkongen, härligt tycker dom! Idag ställde jag även en utebur på mammas tomt så jag kan ta med ett par grisar till henne när jag är på besök :) Mister är jättesnäll mot marsvin när dom är ute, han är inte alls lika intresserad och "på" som tidigare utan ligger bara och spanar, det ser nästan ut som han vaktar dom.

Mister är på balkongen varje dag, han tycker om det jättemycket, men jag däremot gillar inte när han hoppar runt i mina blomlådor för att sedan gå in, full i blomjord!

Idag har jag dessutom planterat frön så nu får han inte gå runt i dom :)

 

Mister idag    

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards