Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Denise - 10 november 2008 16:22

De flesta verkar gilla fredagar, inte jag, inte mer än andra dagar. Jag jobbar ofta på fredagar, och på helger. Därför upppskattar jag lediga dagar mitt i veckan. Vet inte ens om jag skulle trivas med ett mån - fre jobb, då får man press på sig att hitta på något varje helg. En ledig måndag, då kan man göra vad som helst eller ingenting med gott samvete!


Idag sov jag till 12, då kom Fredrik hem på luchen och väckte mig. Vid 14 åkte jag ner en sväng på stan och lämnade in utgångna djurmediciner på apoteket. Sedan köpte jag grönt åt marsvinen.

Väl hemma städade jag marsvinsburar, vattnade blommor, vek tvätt och dammsög.


Igår var jag bjuden på kalas, min katt fyllde fyra år. Klart att djuren ska firas! :D

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards