Det är detaljerna som gör det.

Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Min torsdag

Av Denise - 11 december 2008 19:56

Imorse for jag iväg i jobbärende till Bromma, för andra gången den här veckan och ska dit igen imorgon. Och det är riktigt spännande och intressant vill jag lova, även fast jag såklart inte kan gå in på vad jag gör där.

Men det tar på krafterna att vara på vift! På vägen hem i taxin somnade jag.

Sedan begav jag mig till stallet och pysslade med Isa, vi red ut en sväng men var tvugna att vända eftersom mörkret faller så snabbt!


Väl hemma efter mat och annat nödvändigt badade jag Humlan och Bregott. Bregott var först ut i plurret och hon satt på pallen och mös i en handduk medan Humlan badade. Sedan fick de gosa en stund och bli fönade ihop. Dom gillar verkligen varandra och verkligen myser ihop! Humlan gosar in sig i Bregott och tvärt om. Bildbevis nedan!


Dessvärre upptäckte jag att Humlan antagligen har fått fattyeye :( Hennes ögonlock har ju alltid hängt lite men om man drar ner det ena så ser man en röd/rosa mindre massa som kommer upp. Men vad jag förstår så är det inget farligt? Det kanske tom är så att äldre marsvin har en tendens att få det?



Moooot soffan med cozy boots på fötterna, vetekudde på ryggen, en kopp te och smågodis!

 
 
Natalia

Natalia

11 december 2008 22:09

Naaaw vad mysigt! Bor de ihop också?

Fatty eye är inge farligt dock inget man ska avla på så vitt jag förstår, men det är ju iaf inte aktuellt. Längtar till lördagen!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 13 juni 2012 22:37

Idag har det firats födelsedag på Torggatan, Mister blev nämligen 2 år idag, tänk att han för 2 år sedan bara var en vit liten korv.    Mister älskar tonfisk, kanske mest av allt i livet. Han får det varje kväll även fast han tigger redan från ef...

Av Denise - 31 maj 2012 13:26

 Dagen var kommen, dags för vårruset 5km, stämningen var på topp! Men var lite  orolig då jag inte hunnit träna så mycket som jag önskat innan. Men jag sprang i mål på 29,24, såååå nöjd! Höll ett jämnt tempo hela rundan och det kändes grymt! Nu sik...

Av Denise - 29 maj 2012 19:45


     I fredags skrev jag mitt sista prov i palliativ vård och lämnade in mina sista inlämningar i rehabilitering och habilitering och palliativ vård. Så om allting går enligt planen, dvs att jag inte missat något helt i någon inlämning eller...

Av Denise - 24 maj 2012 22:14


Jag fullkomligt älskar den här lilla hörnan på min balkong.   ...

Av Denise - 23 maj 2012 18:46


   Titta en sån fin bild min vän Beatrice har gjort, den dagen var jag, Mister och hennes hund Håkan och fixade med Beas trädgård. ...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards