Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Denise - 9 juli 2008 16:28

Idag började förberedelserna inför SM i. Har känt mig något stressad eftersom jag brukar börja tidigare med smågrejer men pga oändligt långa arbetspass har det varit omöjligt. (2,5 vecka kvar till semester... ahhh) Och i helgen SOV jag, ända till 19.30 på lördagkvällen, är det verkligen normalt? Hur länge orkar man?

Den här veckan är det iaf ridläger för barnen och stallet har fått kattungar, fem små blåögda sexveckorstussar, kan man annat än att bli förälskad? :)


Jag håller iaf tidsplanen, jag ligger tom lite före gällande marsvinsfixeriet. Imorgon jobbar jag 14-20, sedan är jag ledig fredag + helgen (som jag tillslut lyckades få semester på). På fredagkväll åker jag och Natalia till Eskilstuna och checkar in marsvinen sedan vidare till hennes pojkvän Glenn där vi ska bo. På lördag ställer jag Ivalde, Bregott, Humlan, Dizel och Sahrami i pet, på kvällen drar vi vidare på Kent + Håkan Hellström. Och slutligen på söndag är det dags för Dizel i klippt. Toppenhelg med andra ord!

Och det ska bli såååå skönt att komma bort från vardagen en stund!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards