Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Denise - 20 juli 2008 23:18

Nu är helgen förbi, tiden går fort, hoppas att nästa vecka går lika fort.

Det har varit fruktansvärt skönt att få lite samanhängande ledighet så att det faktisk känns och märks!


Fredagen spenderades med goda vänner och äckliga(!!) shots, lördagen till att bli människa igen.


Nu ikväll är jag hundvakt till Oliver, han ligger i fotöljen och sover.

Det var länge sen jag var ensam, ja jag har ju faktisk officiellt pojkvän nu som ständigt underhåller mig, men idag är han på vift.


Och datorn då, jodå den går. Jag tror till och med att jag lyckats göra någon slags uppdatering av virusskydd just ikväll. Om jag lyckats får jag däremot nog aldrig något svar på, förutom virus då.


Bäbis bäbis, jag har hittat en greybäbis med crest som flyttar hit så småning om (om allt går som det ska, hon är ju så liten än) 

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards