Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Denise - 18 juli 2008 16:16

När vi kom hem från SM verkade det som att Aaron inte kände igen Sahrami. Så fort Sahrami kom i närheten av Aaron skrek han i högan sky(!!!)

Sahrami är snäll och gör inget för att på något vis skrämma Aaron, men ändå är han så rädd. Han satt bara i huset och tryckte och ville inte äta. Blev först orolig att Aaron blivit sjuk, men han hade inte gått ner i vikt och allt såg bra ut.

Igår såg jag dock att Aaron vågade sig ut ur huset och åt hö och hoppade sedan upp på hustaket där han alltid ligger, och de frukatnvärda skriken som skär i mitt hjärta har avtagit. Sahrami fattar ingenting ser det ut som :P

Nu ska jag gå hem och packa upp min dator som jag fick tillbaks igår och se om den fungerar, jag är dock skeptisk, som mot alla tekniska prylar.

Sedan blir det en trevlig vinkväll med några vänner!


Fem arbetsdagar kvar till semestern...


Trevlig helg!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards