Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Denise - 29 juli 2008 22:20

Åh vad härligt det är med semester!! :D


Större delen av dagen spenderades tillsammans med Elun på ett eget berg med underbar sandstrand ute på Muskö. Där drack vi mängder med kaffe, åt kakor och cocosbollar, solade och badade.

Efter det åkte vi och åt thaimat på en uteservering full med kuddar och bambu.

Jag vill gå i pension!


Jag har uppdaterat hemsidan en del nu ikväll, ta en titt vet ja!


Imorgonbitti åker jag, Fredrik och några kompisar till honom till Kolmården... och en bilgrej... hm... Ja, jag har ju hört att man måste ge och ta i ett förhållande ;)

Av Denise - 29 juli 2008 08:49

Det händer inte ofta att jag är uppe innan klockan 9 en ledig dag inte. Fredrik åkte iväg tidigt för att köra gokart så jag passade på att stiga upp jag med.

Första dagen på semestern är förbi, en riktig slappdag var det.


Idag ska jag iväg till frisören kl 11.00, därefter åker jag och Elun till stranden och fikar.


Aaron och Sahrami är det sådär med faktsikt. Aaron skriker så fort Sahrami kommer i närheten, och jag har sett att Sahrami försöker bitas ibland. Har även hittat ett gammalt jack i Aarons öra. Och igår hittade jag även ett litet sår på Sahramis nos...

Dessa djur alltså...

Dom två har ju gått ihop i snart två år på stor yta, är det dags att börja bråka nu?


Nu ska jag städa och sortera i mina garderober...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards