Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Denise - 3 augusti 2008 21:13

Nu är vecka nummer ett förbi av semestern, en helt perfekt och sådär lagom vecka har det varit.

I onsdags åkte vi ju till Kolmården, vi hade jättefint väder utan att det blev för varmt. Är noshörningarna nya där tro? Jag tyckte att dom var hur coola som helst, och hade aldrig trott att en noshöring var SÅ stor!!





Efter Kolmården åkte vi på bilträff (veterantema) i Nyköping där jag hittade min favoritbil, en skogsgrön MGB.



I torsdags vaknade jag av att det var så fruktansvärt varmt, så jag, Fredrik och hans kompis Magnus åkte illa kvickt till Muskö och badade och solade hela förmiddagen.

På kvällen blev vi bjudna hem till Jessica, där vi åt gott, drack vin, spelade sällskapsspel mm.


I fredags började mitt städbehov göra sig ordentligt påmint, men eftersom det var sol kunde jag ju inte städa... Tills jag hoppade i vattnet, himmlen öppnade sig och droppar stora som bowlingklot regnade ner. Så jag åkte snabbt hem och storstädade med gott samvete.


I lördags var jag på Nynäshamns årliga loppmarknad där jag fyndade riktigt bra saker.


Idag har Fredrik tvättat min bil, så fin den blev.


Nu orkar jag inte skriva mer... ;)


Ps - jag vill fortfarande bli pensionär.


Hej så länge!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards