Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Denise - 5 augusti 2008 16:48

Vilket oväder det var i natt! Fredrik kunde inte sova så han såg på tv i vardagsrummet till sent på natten. Jag vaknar vid 2-tiden och befinner mig i ett såntdär halvvaket tillstånd och tänker att jag måste rädda mina blommor. Jag kommer utklampandes i vardagsrummet iklädd trosor, pyjamaströja, raggsockor, paraply och gummistövlar med kisande ögon och fortsätter ut på balkongen där jag möblerar om bland alla blommor för att "jag ska rädda dom, dom går sönder annars".


Mamma ringde i förmiddags och beklagade sig över vädret, vi bestämde att vi skulle ta en shoppingrunda i centrum. Med ett varsitt paraply så begav vi oss ut i stormen. Jag fyndade fin fina grejor! Bla -

- Två ljuslykor av pärlor och glas.

- En söt topp på Lindex.

- Ett nytt paraply (mitt blåste sönder).

- En cykelkorg.


Vi gick hela vägen hem och svor med ut och in vända paraplyer.


Jag är kvar hemma hos mamma, hon lagar soppa till oss.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards