Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Denise - 10 augusti 2008 22:07

Låt mig presentera Piggelins Katara "Tara" - pompidooom!

Katara


Världens sötaste tös med otroligt fin färg, sådär mörkt blyertsgrå (som tyvärr inte framkommer av bilderna).

Hon har nu flyttat in till Humlan och Dizel och allting har gått jättebra! Men vilken tuff liten rackare, totalt orädd och kaxig. Satte sig i matskålen direkt och började käka. Övertog senare det stora huset (Humlans och Dizels slott) fastän jag ställt in babyhuset.

Dizel ser skeptisk ut och håller sig på avstånd medan Humlan pysslar och tvättar henne som om det vore hennes egen. Jättesött!

Av Denise - 10 augusti 2008 12:11

Javisst! I eftermiddag åker vi till Ekerö för att hämta den lilla greyflickan Katara. Det ska bli så roligt att få ha en liten bäbis igen, det var så länge sen det var en liten här hemma :)


Nu ska jag städa burarna och fixa transporten. Återkommer ikväll :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards