Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Denise - 12 augusti 2008 14:55

Imorse gick jag upp kl 9 för att följa med mamma och Oliver på en rask 1h promenad. Jag har verkligen ingen kondis så redan efter  halva vägen började det dunka förskräckligt i mina ben, men det var bara att bita ihop :P Jag har ju gått upp ganska så många kilon sen jag flyttade (pga oregelbundna mattider) så jag måste verkligen ta tag i problemet nu innan det blir för stort, inte så roligt att upptäcka att man nästan växt ur hela garderoben :(

Efter det cyklade vi ner till centrum för att hämta mammas glasögon (som fortfarande inte hade kommit). Sedan till Willys för att handla. Gud vad smidigt det är med cykel. Fredrik har nyligen lagat min skrothög så att den faktiskt går att cykla på (fast den är himla ranglig och ser ut som skit). Efter det cyklade vi hem till mamma och fikade.


Väl hemma släpade jag ut de två uteburarna och hagen ut på gräsplätten utanför mig.

Så nu ligger jag här och bloggar i gräset medan Ivalde, Bregott, Braveheart, Sahrami och Aaron äter gott gräs och snackar med varandra :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards