Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Denise - 26 januari 2009 20:53

det måste det göra...


För ett par veckor sedan började jag och min kollega och numera vän Elin att träna på Friskis & Svettis, fast Elin följde bara med första gången, nu har hon bara en massa ursäkter för att inte gå :P Trots att allt var hennes id´e från början. Nåja, jag ska nog se till att få med henne.

Idag skulle vi träna, men hon orkade inte, egentligen inte jag heller. Men i sista stund drog jag på mig träningskläderna och åkte iväg.

Under avslappningen bad ledaren var och en tänka på en sak som gjorde en glad idag.

Min första tanke var att allt var skit, finns inget att vara glad för. Efter en stund ändrade jag mig dock och det som gjort mig glad idag är att jag har sex friska och glada marsvin hemma. Det var härligt att få tänka den tanken idag. Att jag fick någon som påminde mig att tänka den tanken, tack!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards