Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Denise - 25 januari 2009 19:03

Tack allihopa för snälla ord, det värmer! Och tack Natalia och Maria för erat stöd och era råd under helgen.


Jag låg kvar i sängen till 14 idag med klumpen i mig som gör så fruktansvärt ont, jag visste vad jag hade att ta itu med men orkade inte möta det. Spår efter Braveheart fanns i hela lägenheten.


Braveheart begravdes idag.


Jag är glad över att Braveheart fick en kompis att bo med, han var ju ensam så länge tills jag kastrerade Bregott för ca 6 månader sedan. Braveheart verkligen sken upp och var lycklig.

Jag är också tacksam för tipset om varma petflaskor som jag la intill Braveheart i handdukar under hans sista tid i livet, han uppskattade dom verkligen och gosade in sig i dom och la hakan på den ena.


Har under kvällen städat undan alla spår av mediciner, tvättat handdukar mm... Städade ur Bravehearts och Bregotts bur och tömde Sahramis.

Bregott och Sahrami fick träffas och det fungerade bra, nu är dom i samma bur och verkar trivas ihop. Jag känner verkligen att jag inte vill ha fler marsvin nu, så det var väl det enda bra med den här historien.


Jag hoppas att jag aldrig behöver vara med om det här igen, att någon blir så sjuk.

Jag funderar och funderar, jag skulle kunna bli galen av alla tankar som far i huvudet. Med facit i hand skulle jag ha tagit bort honom direkt. Men hos veterinären piggnade han ju till och hade kvar gnistan i ögonen. Jag vill tro att han gjorde så för att han ville ha hjälp, han ville försöka.


Och nog kämpade du på men du orkade inte hela vägen....


Nu har du det bra min finaste kille! Det är tomt efter dig och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, sov sött!


Av Denise - 25 januari 2009 00:00

Braveheart finns inte mer.


Sov så gott nu min älskade lilla pärla, hälsa Bobby Love & Aaron. tack för fem fina år! Jag kommer aldrig att glömma dig, det finns ingen som du! Hoppas att du förstod att jag ville hjälpa sig.

 

2004-01-04 - 2009-01-25

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards