Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Denise - 31 januari 2009 22:09

Det är ju tur att jag vet vad jag ska göra av mina pengar.


För två veckor sedan (igår) var jag hos tandläkaren och fixade tanden som jag bet sönder där runt jul. Det kostade 1.960 rikstaler!

Igår kväll när jag skulle borsta tänderna gick den sönder igen. Jag förutsätter att dom inte tar ett öre för att fixa den igen, gärna så att den tål tandborstning.


Av Denise - 31 januari 2009 11:37

Så var det dags för nästa marsvin...


För några veckor sedan upptäckte jag en knöl, lite större än en ärta, under Humlans bröstvårta. Jag har hållt koll på  knölen och den har inte växt och hon verkar heller inte ha ont i den. Men igår upptäckte jag en till, under den andra bröstvårtan.

Idag har jag ringt och bokat tid hos Marianne, så på måndag åker jag och Humlan dit. Hoppas att knölarna är ofarliga, eller att de går att ta bort.


Det känns för tillfället inte alls roligt att ha marsvin...

Håll tummarna för Humlan!


Trots alla tråkigheter har jag iaf försökt att skriva ihop anmälningar till både Linköping och Valbo, men jag väntar med att posta dom först jag får reda på vad som är tokigt med Humlan.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards