Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Denise - 24 februari 2009 12:58

På lördag bär det av till Linköping för utställning. Jag skulle ha jobbat helgen men tog semester på lördag, senare insåg jag hur skönt det skulle vara att vara ledig på fredagen också... och på söndagen.

Detta innebär att från och med imorgon kl 11.00 (jobbar kortispass 7-11 pga sportlov) kommer att vara ledig ända fram till tisdag, härligt! Så även jag får ett litet sportlov :)


På fredag kväll kommer jag och marsvinen som ska med till Linköping att åka till Natalia i Eskilstuna, kul! :) För att sedan samåka på lördag morgon.


Det blir Bregott, Sahrami och Tara i pet som förljer med, Humlan får stanna hemma denna gång eftersom magen inte ser riktigt hundra ut än efter operationen.


Dags att mata marsvin och sedan bär det av till jobbet.


Förresten, igår fick marsvinen rent i burarna, och av Sahramis reaktion av glädje att döma så kan man ju tro att det aldrig hänt tidigare, han skuttade runt som en ko på grönbete.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards