Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Denise - 28 februari 2009 21:23

Nu är jag hemma från en riktigt rolig(!!!) dag! Var länge sedan jag skrattade så mycket! Delvis pga dålig sömn, vilket efter en stund resulterar i att allting gärna blir hysteriskt roligt, men även på en kul vän, Natalia!

På ditvägen blev vi stoppade av polisen och jag fick blåsa och visa kortet, jag var livrädd och Natalia och polisen skrattade gott.

När vi senare skulle äta på MAX och Natalia fick tjugoelva kärringstopp var det min tur att skratta, faktum är att vi skrattade över hela parkeringen på MAX fram till drive-in, såklart varvat med kärringstopp och det tog sin tid att få fram en beställning eftersom vi skrattade så att vi höll på att avlida!



Nåja! Jag är alldeles för trött för att berätta mer om dagen så här kommer resultaten -

Tara, 90p, 1/4, Silver.

Bregott, 90p, 1/2, Silver. GULDPET!!! :D

Sahrami, 91p, 1/1, Silver.

Jag är jättenöjd med allas resultat och kommentarerna som domaren gav! Alla marsvin skötte sig dessutom utmärkt på domarbordet och var mycket tålmodiga och duktiga! <3

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards